Friday, February 10, 2017

HADDIES*
John Allan 1863-?

My wife has been readin’ in some books o’ fame
That fish as brain food has some sort o’ claim,
So she thinks that my intellect’s growin’ ower tame 
And feeds me on nothin’ but haddies.

At breakfast when bacon would just be the thing
My wife o’ the strain on the brain’s sure to sing,
And soon from the fireside, all fizzin’, she’ll bring
The usual plateful of haddies.

At dinner I’m thinkin’ of broth and of beef,
Aye hopin’ for once I’ll get a relief
From the phosphorus diet o’ modern belief,
But in comes the platter o’ haddies.

So, wife, don’t try any more my good nature,
Or you’ll soon have your hubby a poor lookin’ creature,
A steak or a chop will make my brain greater
Than if I’d an ocean o’ haddies!

haddies = haddock
-o0o-

No comments:

Post a Comment